Inspiration

donderdag 27 januari 2011

A'dam en modeshow..

Hee girlss..

Dinsdag ben ik met mijn klas naar Amsterdam geweest (: ik was er egt nog nooit geweest het was mijn eerste keer (: maar ik heb egt mijn ogen uitgekeken ik vond het egt heel mooi daar :)

Maar we moesten eerste 2 opdrachten doen voor school xD eerst gingen we naar een museum waar een tentoonstelling was over man en mode door de jaren heen maar dat vond ik niet zoveel aan en daarna moesten we naar de PC hoofdstraat en daar moesten we foto's maken van een paar etalages en daar gaan we met school nog verder aan werken xD

En daarna mochten we gaan shoppen in amsterdam n-n haha xD we gingen eerst even naar de MC donalds even wat eten.. en daarna gingen we naar de kalverstraat ik had nog 2 dingetjes gekocht..

Een bloesje bij de vero moda voor €5,00 en nog enkelaarsen bij de taft footwear voor €50,00 n-n

Hier komen de foto's n-n
Owjah en als ik de foto's van de etalages van een vriendin heb gekregen dan zet ik die er ook nog wel ff op n-n..



I like the shoes so much.. n-n

Gisteren had ik een open dag op het alfa en met de open dag moest ik de modeshow lopen en dat deed ik op mijn nieuwe schoenen n-n ze liepen egt heel fijn n-n maar het was egt heel leuk om een modeshow te lopen (: ik moest in totaal 4 keer lopen (:

Voor de eerste keer was ik heel zenuwachtig maar daarna eigenlijk helemaal niet meer xD de eerste keer ging 1 iemand in de fout en maar bij de andere 3 modeshows ging het heel goed :)

Maarjha dat was het weer voor vandaag.. n-n
Hope you enjoy..

Lovelove..

1 opmerking: