Inspiration

vrijdag 26 november 2010

I´ve got the magic in me..

Today´s outfit..


Boyfriend blazer: h&m
Gestreept shirt: coolcat
Armbandje: -

En dit zijn nog de kleren van gisteren..






Poederroze vestje: h&m
Gestreept hempje: h&m
Zwart leren riempje: Pieces
(Nep) Uggs: Action

Oehh volgend weekend sinterklaas vieren (a) haha met surprises natuulijk (a) hihi
Alleen we vieren het op 4dec. omdat dat beter uitkomt xD haha

En van 9dec. tot 23 dec. ga ik op vakantie met me ouders en zusje :D naar ARUBA!!! n-n kheb er zo`n zin in n-n alleen ben nog nooit egt buiten nederland geweest wel in duitsland en belgië maar nu in 1 keer naar aruba :) haha
Maar wel 9 uur met het vliegtuig :S

Heeft iemand een idd hoe het in het vliegtuig is xD is dat leuwk? hihi

Maar dan post ik dus voor een tijdje niet maar na de tijd plaats ik heel veel foto's n-n hihi

Hier nog een foto van mij en nadia (:

Links ben ik xD en rechts Nadia (: hihi

Lovelove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten